Informatieavond inbraakpreventie

Geef inbrekers geen kans!!

Uitnodiging informatieavond inbraakpreventie en Ogen en Oren voor Broek in Waterland, Uitdam en Zuiderwoude

Wanneer: woensdag 15 november
Tijd: 20.00, inloop vanaf 19.45
Waar: brandweerkazerne Broek in Waterland

Politie, vrijwilligers van Ogen en Oren Purmerend en de gemeente Waterland willen inbrekers geen kans geven en hebben daarbij uw hulp hard nodig.

In Purmerend loopt het project Ogen en Oren al een aantal jaar. Vrijwilligers gaan de straat op in hun eigen wijk en houden hun oren en ogen daarbij goed open. Bij verdachte situaties bellen zij direct de politie en daarnaast hebben ze oog voor ongewone of opvallende situaties. Door aanwezig te zijn in de wijk proberen ze inbraken te voorkomen. De gemeente Waterland sluit hier graag bij aan en wil dit initiatief graag faciliteren en organiseert daarom deze informatie (preventie) avond. Broek in Waterland, Uitdam en Zuiderwoude worden met enige regelmaat getroffen door inbraken. Zowel in woonhuizen als bij bedrijven. De aanpak van inbraken en andere misdrijven met een hoge impact kunnen wij als overheid niet alleen. Daarbij hebben we uw hulp hard nodig. Wij hopen u op woensdag 15 november aanstaande graag te mogen ontmoeten in de brandweerkazerne in Broek in Waterland.