Vrijdag 15 maart tunnel schoon

Op vrijdag 15 maart is er de grote landelijke actie NL DOET. Vrijwilligers doen mee aan veel projecten in ons land. In Broek in Waterland gaat de Dorpsraad meedoen met deze actie, middels het opschonen van de vieze tunnel. Daarvoor nodigt de Dorpsraad bewoners uit om als vrijwilliger mee te werken. Vooraf gaat de Gemeente Waterland met een hoge-druk stoom-spuit installatie de tunnel onder handen nemen. De ongewenste verf en de aangroei van vuil en mos worden hiermee verwijderd. Op vrijdag 15 maart gaan we met elkaar dit werk afmaken. Burgemeester mevr. Marian van der Weele en wethouder dhr Harm Scheepstra komen ons helpen.

We zoeken vrijwilligers voor de ochtendploeg van 09.30 tot 12.00 uur en de middagploeg van 13.00 tot 15.30 uur. De Dorpsraad en de Gemeente zorgen voor de materialen, en ook is er koffie/thee en een broodje.

Wie komt helpen??

Graag een mailtje naar: johannahuizer@gmail.com  of bel 0622380982. Of via de website van NL DOET

de ophaalploeg

de schoonmaakploeg